Co daje mi aplikacja mobilna w relacjach B2B?

Doskonale widoczny na rynku trend cyfryzacji procesów zakupów nie jest niczym zaskakującym. Kolejne firmy przekonują się, że tworzenie aplikacji mobilnych i wdrażanie platform handlu elektronicznego przynosi wymierne korzyści. Jak wskazuje raport Deloitte „Digitalizacja rynku B2B. Cyfrowe platformy zakupowe”, organizacje, które zainwestowały w systemy zakupowe, notują nawet 15-procentowe oszczędności i przyciągają nowych klientów, stając się bardziej konkurencyjnymi.

Aplikacje mobilne to nie tylko korzyść dla firm oferujących swoje produkty w sieci, ale również dla organizacji, które są po stronie nabywców. Nowoczesne systemy i platformy sprzedażowe ułatwiają nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych na wysokim poziomie. Firmy korzystające z takich rozwiązań szybko przekonują się, że procesy zakupowe mogą być jeszcze bardziej przejrzyste.

Co konkretnie daje przedsiębiorstwom aplikacja mobilna? Jak może wpływać na poprawę relacji B2B? Dlaczego warto już dzisiaj dołączyć do grona organizacji, które regularnie dokonują zakupów za pomocą smartfona czy tabletu? Na te pytania odpowiada Łukasz Duda, Dyrektor E-Commerce ABC Data.

 

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.