Dlaczego mówimy o potencjale m-commerce?

Jak wskazuje badanie „Handel internetowy w Polsce 2017. Analiza i prognoza rozwoju rynku e-commerce 2017-2022” autorstwa PMR, już 43 procent polskich konsumentów zdarza się robić zakupy za pomocą smartfona. M-commerce stanowi coraz istotniejszy element dynamicznie rozwijającego się e-commerce.

Handel w sieci kwitnie na całym świecie. Z każdym kolejnym tygodniem rośnie liczba konsumentów, którzy do zakupów wykorzystują posiadane urządzenia mobilne. Według statystyk już co trzeci Polak regularnie kupuje za pośrednictwem smartfona, często także za pomocą dedykowanych aplikacji mobilnych, które pozwalają mu szybko i wygodnie wyszukiwać, porównywać i zamawiać konkretne produkty.

Dlaczego organizacje powinny inwestować w m-commerce? Czy rosnące zainteresowanie zakupami online za pomocą smartfona dotyczy tylko segmentu B2C? Odpowiedzi na te pytania udziela w wywiadzie dla ABC Data News Łukasz Duda, Dyrektor E-Commerce w ABC Data.

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.