Preferencje i kryteria zakupowe w Europie Środkowo-Wschodniej

Jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem klientów indywidualnych w Europie Środkowo-Wschodniej? Jakimi kryteriami kierować się będą konsumenci przy wyborze sprzętu? Na te i inne pytania odpowiadają wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie ABC Data SA.

Wyniki styczniowych badań, które objęły Polskę, Czechy, Rumunię, Słowację, Węgry oraz kraje bałtyckie, przynoszą wiele interesujących wniosków. Wskazują, jakie urządzenia będą na szczycie listy zakupów w najbliższych miesiącach w większości państw Europy Centralnej i Wschodniej, przybliżają najważniejsze trendy i potwierdzają ekonomiczną transformację społeczeństw regionu.

Warto zapoznać się z wynikami badań zleconych przez ABC Data choćby przy tworzeniu lub aktualizowaniu strategii sprzedażowych i marketingowych na poziomie zarówno lokalnym, jak i regionalnym. Odsłaniają one bowiem nie tylko potrzeby zakupowe w krótszym i dłuższym horyzoncie czasowym, ale też podobieństwa i różnice między społecznościami Europy Centralnej i Wschodniej – mówi Ilona Weiss, prezes ABC Data SA.

Zachęcamy do lektury – wyniki badań są dostępne tutaj – Badania CEE 2017.Business financial graph report background

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.