Jakie telewizory kupowali Polacy w 2017 roku?

Szeroka gama dostępnych na rynku telewizorów pozwala konsumentom wybierać modele dopasowane do potrzeb pod względem rozmiarów i funkcjonalności. Przeprowadzone przez GfK badania pokazują, na jakie rozmiary ekranów i rozdzielczości decydowali się Polacy w 2017 roku.

Infografika_TV_1 v2 Infografika_TV_2

Analizy wskazują na coraz większe zainteresowanie konsumentów telewizorami gwarantującymi wysoką jakość obrazu. Potwierdza to dynamiczny wzrost sprzedaży modeli Ultra HD, a także OLED-ów, które gwarantują wyjątkowe doznania wizualne. Nie bez znaczenia dla wyników sprzedaży telewizorów o większych rozmiarach i wyższych rozdzielczościach jest liczba dostępnych treści w 4K. Zyskujące popularność serwisy streamingowe i łatwo dostępne filmy na Blu-ray czy gry z grafiką w 4K zachęcają do wymiany telewizora na model o większych możliwościach.

Nie brakuje też jednak klientów inwestujących w modele o mniejszych gabarytach. Popularność telewizorów o rozmiarach mniejszych niż 37 cali tłumaczyć można przede wszystkim świadomymi wyborami konsumentów, którzy często decydują się na takie urządzenia ze względu na ograniczoną powierzchnię w salonie lub szukają akurat dodatkowego TV do postawienia w sypialni lub kuchni. Bogata oferta ułatwia im dobranie egzemplarzy dopasowanych perfekcyjnie do aktualnych potrzeb.

ABC Data oferuje szeroką gamę telewizorów od czołowych producentów. Kliknij i zapoznaj się z aktualną ofertą.

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.