VAD w ABC Data: Rok 2018 i plany na 2019

W rozmowie z ABC Data News Paweł Ryniewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Value+ ABC Data, opowiada o działaniach podjętych przez ABC Data w segmencie VAD w minionym roku i przedstawia plany na kolejne miesiące.

Co jest najważniejsze dla Partnerów dystrybutora? Od lat kładziemy duży nacisk na rozwój obszaru dystrybucji z wartością dodaną, starając się odpowiedzieć na potrzeby naszych Partnerów. Aktywnie realizujemy misję, której celem jest dostarczanie szerokiej oferty produktów z obszaru infrastruktury IT. Nasz dział Value+ dba jednocześnie o to, by Partnerzy zawsze mogli liczyć na pomoc i nie zostali z żadnym problemem sami. Poprosiliśmy Pawła Ryniewicza, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Value+ ABC Data, by pokrótce opowiedział o działaniach ABC Data w segmencie VAD w minionym roku i przedstawił plany na kolejne miesiące.

Z rozmowy dowiesz się:

– jak w praktyce wygląda wartość dodana

– co planujemy w 2019 roku

– jak kształtujemy portfolio

– jakie produkty i usługi są w kręgu naszych zainteresowań

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.