W rozmowie z ABC Data News Paweł Ryniewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Value+ ABC Data, opowiada o działaniach podjętych przez ABC Data w segmencie VAD w minionym roku i przedstawia plany na kolejne miesiące.
Co jest najważniejsze dla Partnerów dystrybutora? Od lat kładziemy duży nacisk na rozwój obszaru dystrybucji z wartością dodaną, starając się odpowiedzieć na potrzeby naszych Partnerów. Aktywnie realizujemy misję, której celem jest dostarczanie szerokiej oferty produktów z obszaru infrastruktury IT. Nasz dział Value+ dba jednocześnie o to, by Partnerzy zawsze mogli liczyć na pomoc i nie zostali z żadnym problemem sami. Poprosiliśmy Pawła Ryniewicza, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Value+ ABC Data, by pokrótce opowiedział o działaniach ABC Data w segmencie VAD w minionym roku i przedstawił plany na kolejne miesiące.
Z rozmowy dowiesz się:
– jak w praktyce wygląda wartość dodana
– co planujemy w 2019 roku
– jak kształtujemy portfolio
– jakie produkty i usługi są w kręgu naszych zainteresowań