Wearables w ABC Data

Produkty ubieralne, tak zwane wearables, zyskują coraz większą popularność w Polsce i na całym świecie. Przeprowadzone niedawno przez International Data Corporation badanie potwierdza, że rynek ten dynamicznie się rozwija. W czwartym kwartale 2016 roku do sprzedaży trafiła rekordowa liczba 33,9 milionów urządzeń, co stanowi wzrost o 16,9% w stosunku do poprzedniego roku. Przy zachowaniu obecnego tempa, coraz bardziej realne jest osiągnięcie przewidywanego na 2020 rok wyniku ponad 213 milionów wysłanych do sklepów smart gadżetów. Większość z nich stanowić mają smart zegarki i opaski fitness.

W czym tkwi sekret popularności wearables? Jakie produkty z tego segmentu znajdują się w ofercie ABC Data? Jakie plany odnośnie produktów ubieralnych ma Spółka? Na te i inne pytania odpowiada Agata Kozak-Piotrowska, Business Unit Manager w Dziale Mobile ABC Data.

Zachęcamy do obejrzenia materiału wideo.

Udostępnij ten artykuł na:
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aby pobrać zawartość wpisz swoje imię i email
Twoje dane są bezpiecznie. My też nie lubimy spamu.